ISLAM ITU INDAH
Powered By Blogger

Sunday 24 July 2011

~~PENDAHULUAN~~

Alhamdulillah setinggi-tinggi syukur di atas nikmat yang di beri oleh Nya. Kekuatan, kesabaran, petunjuk serta keikhlasan untuk menyiapkan tugas ini adalah daripada Allah SWT. Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuaan terima kasih kepada pensyarah CTU151ustaz Abdul Aziz bin Harjin kerana telah memberikan tugasan ini kepada saya.
Tugasan ini memberi banyak manfaat kepada saya kerana berpeluang mengkaji seorang imam,masjid lama serta masjid baru di Kampung Pengkalan Kakap. Saya mencari maklumat berkaitan dengan imam yang telah lama berkhidmat sebagai imam serta mencari juga tentang masjid lama pengkalan kakap dan majid baru pengkalan Kakap iaitu masjid Ar-Rahman.
Ribuan terima kasih juga pada abang kedua saya Azhar Md isa kerana telah menemani saya menemuramah imam Hj Ishak bin Syafiee.

No comments:

Post a Comment